Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
2011. nov 18.

Visszakaptuk a Facebook oldalunkat!

írta: bikegirls

Magunk sem tudjuk, hogy mit is írjunk... Történt, hogy tegnap délelőtt megszűnt a Facebook oldalunk, minden beágyazott tartalommal együtt és gyakorlatilag nem létező oldalként kezelt minket a népszerű közösségi site. Az oldalunk linkje nem létező tartalomra mutatott. Az ügyről…

facebook csajok lányok bikegirls

2011. nov 18.

Törölve lettünk a Facebook-ról, ám újra megpróbáljuk! Segíts!

írta: bikegirls

A Bikegirls blog Facebook profilját a tegnapi napon minden előzetes figyelmeztetés és indoklás nélkül törölte a Facebook. Nyilván megsértettünk valamilyen felhasználási szabályt vagy irányelvet, ez azonban nem világos számunkra... Nem gondoljuk, hogy sértő vagy bántó…

2011. nov 17.

Újabb támadás! Ezúttal oroszlán ugrott egy bringásra!

írta: bikegirls

Bejárta a világsajtót Evan van der Spuy hegyikerékpáros esete, akit a Time Freight Express elnevezésű versenyen támadott meg egy nagytestű antilop. Annak ellenére, hogy az állat 100 km/h sebességgel érkezve, gyakorlatilag letarolta a versenyzőt a bringás épségben megúszta az…

Tovább Szólj hozzá

oroszlán támadás ghost antilop hegyikerékpár evan van der spuy time freight express

2011. nov 17.

Az egyszerűség még mindig gyönyörködtet!

írta: bikegirls

A múlt heti, az egyszerűség gyönyörködtet című posztunk az olvasottsági toplista élére lőtte fel magát, így arra gondoltunk, hogy szétnézünk még a treat! Magazin háza táján, hogy a találunk-e még néhány képet az említett fotózásról. Találtunk…

Tovább Szólj hozzá

modell meztelen csajok fotózás bicikli fixi lányok csinos ben watts fotó sorozat bringás csaj treats!

2011. nov 16.

Anne-Caroline Chausson 2012-ben is Ibis bringán teker

írta: bikegirls

A 19-szeres világbajnok Anne-Caroline Chausson 2012-ben is Ibis bringán teker. Az év kicsit göröngyösre sikerült Anne-Caroline számára, hiszen márciusban kerékpárszponzor nélkül maradt, ám jött Ibis és megmentette a szezont, nem is akárhogyan... Anne-Caroline Chausson szinte az…

Tovább Szólj hozzá

lány bmx világbajnok downhill 4x anne caroline chausson ibis lejtőzés női bringás csúcsbringa

2011. nov 15.

Downhill verseny a szőnyegen!

írta: bikegirls

Sam Hill és Brendan Fairclough a mountain bike sport down hill szakágának ismert alakjai, róluk mintázta a Lego a legújabb játékát. A Lego Downhill Racing doboza egy teljes készletet rejt a két rájderrel, ugratóval, célkapuval, bringákkal, bukósisakkal.A kerékpár…

Tovább Szólj hozzá

hülyeség lego mountain bike specialized downhill rakd! sam hill brendan fairclough

2011. nov 15.

Delfinekkel úszó

írta: bikegirls

Tegnapi bejegyzésünkben Lokelani McMichaelről írtunk. Mikor cikkhez illusztrációkat kerestünk az alábbi képre bukkantunk, amiről azt gondoljuk, hogy önmagában is megér egy posztot. A látványos fotón Lokelani kisasszony két delfinnel úszik, a képet Sarah Lean készítette a…

Tovább Szólj hozzá

triatlon csinos fürdőruha szuperszexi lokelani mcmichael

2011. nov 14.

Lokelani McMichael a Guinness rekorder triatlonista

írta: bikegirls

Lokelani McMichael 1995-ben írta be magát a triatlon sport nagykönyvébe - és nem mellékesen a Guinness Rekordok könyvébe is -, amikor 18 évesen élete első ironman versenyén, teljesítette a Hawaii ironman viadalt, így ő lett a legfiatalabb nő, aki befejezte a legendás erőpróbát.…

Tovább Szólj hozzá

szépség triatlon maxim csinos gq szuperszexi mens health lokelani mcmichael